niedziela, 25 września 2016

Ogłoszenia parafialne

Hej cześć i czołem!

Czuję się zobowiązana napisać, że do końca października (niestety), nie będę mogła być aktywna ani tutaj ani w żadnym innym miejscu. Czeka mnie bardzo ważny egzamin, no i wiadomo.

Dlatego informuję, że nie porzucam Rycerzyków ani czytania waszych blogów, po prostu do listopada (a jeśli będę miała więcej szczęścia to do grudnia) nie mogę się temu poświęcić. Może mnie coś natchnie po drodze, ale to raczej w ramach przypadku.

Mam nadzieję, że po przerwie będzie na mnie czekać dużo rozdziałów do nadrobienia ; )


3 komentarze:

  1. Cieszę się, że dajesz informację, bo to zawsze ważne. Trzymam gorąco kciuki za egzamin i z niecierpliwością czekam na Twój powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na powrót i powodzenia! ;) Rozwal ten egzamin xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy, czekamy :) Powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń