czwartek, 14 września 2017

Ogłoszenia z innej parafii

Hej tam!

Wiem, że mało osób to przeczyta, ale chciałam wszem i wobec się pochwalić, że zajęłam I miejsce w konkursie na blogu o przedwojennych piosenkach :D O dokładnie w tym ->




Jakby ktoś w chwili słabości chciałby przeczytać moją pracę, to zapraszam tutaj. Historia ma jedynie 5 stron, więc nie jest to poważny wysiłek czytelniczy... chyba.

Czuję się zobowiązana również podziękować za możliwość wzięcia udziału, świetną organizację i kupę poświęconego czasu.

W weekend chciałabym dodać nowy rozdział na blogu, bo już czas. Nie mogę się doczekać :D Wreszcie mi się wątki zaczynają schodzić, chociaż będzie praktycznie całość o nowych bohaterach. No ale też ważnych :D

Swoją drogą ktoś mi ostatnio polecił, żeby założyć sobie stronę o blogu na jakimś portalu społecznościowym. Mam sporo wątpliwości, bo nie mam żadnego doświadczenia, no i nie wiem, czy to jest potrzebne na takim kameralnym blogu jak mój ;p 

Planuję też trochę przebudować to, co mam tutaj, może dodać jakąś podstronę, na pewno uporządkować istniejące. Można więc do mnie pisać, co nie pasuje, co by pasowało itd.

A jak nikt nie ma nic do napisania, to i tak ślę dobrą energię i kilka promieni słońca ; ))

Trzymajcie się ciepło w tę podejrzaną pogodę!


11 komentarzy:

  1. Facebook to na pewno przydatny portal społecznościowy. POwoli zbierają się czytelnicy, lajki, na facebooku możesz ogłaszać to, czego na blogu nie robisz, masz kontakt z czytelnikami, dajesz informacje o nowym rozdziale itd. Ja polecam założyć!
    I gratuluję wygranej! Życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to przemyślę sprawę, może faktycznie nic nie szkodzi założyć. Korona z głowy mi od tego nie spadnie :D

      Dzięki bardzo!

      Usuń
  2. Gratulacje! Bardzo fajne, klimatyczne opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako osoba z jury musze przyznać, ze Twoje opowiadanie było jednym z najlepszych i z cała pewnością zasłużyłaś na taka notę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Starałam się, chociaż nie było lekko, bo 5 stron :D Nie pamiętam, kiedy ostatni raz taki krótki tekst napisałam, nic mi się potem nie mieściło ;p

      Usuń
  4. Gratulacje! 1 miejsce to super sprawa. Oby było tak dalej w innych konkursach, w których weźmiesz udział! :3
    Co do portalu społecznościowego, to jak chcesz. Czy będziesz miała ochotę na jego prowadzenie, bo to, że ktoś Cię namówi to jedno, ale prowadzenie go to drugie. Mój blog jest bardziej kameralny od Twojego, ale że ja uwielbiam być wszędzie to mam konto na każdym portalu haha Myślę, że Ty na pewno będziesz miała swoje dobre grono czytelników także nie masz się, co obawiać. ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że nie mam zielonego pojęcia o prowadzeniu takiego czegoś, bo nigdy tego nie robiłam. Ale przemyślę to jeszcze, nie pali się :D

      Dzięki bardzo!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Co prawda nie czytałam Twojego tekstu, ale jestem pewna, że zasłużyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń