piątek, 29 stycznia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD, czy jakoś tak :D

Nie znam się na blogowych łańcuszkach, ale dowiedziałam się, że ten jest fajny, no to ja też wezmę w nim udział, bo kto biednemu zabroni.

Dlatego już teraz macie szansę dowiedzieć się o mnie wybitnie ciekawych rzeczy, jestem pewna, że umieracie z ciekawości

... dobra, wiem, że nie, ale zachowajmy pozory. 

Nominowała mnie Shebe, której blog swoją drogą szczerze polecam, bo wciąga. Naprawdę. 

A oto moje odpowiedzi: 

1. Kawa czy herbata 

Otóż z całą pewnością herbata. Kawa służy mi tylko do tego, żeby władować w siebie trochę mocy podczas sesji. Herbatę lubię w wielu postaciach, tak samo słodką z cytryną i imbirem jak i wszelkiej maści zioła, które tyle mają wspólnego z herbatą, co kawa rozpuszczalna z prawdziwą kawą. 

2. Ulubione ciastko 

Nie jestem entuzjastką, ale jeśli już mam wybierać, to sięgam po korzenne. 

3. Ciepło czy zimno 

Trudne pytanie. Wolę jak jest mi ciepło, ale doceniam zimę, naprawdę. 

4. Ulubiona manga/anime 

Nie należę do znawców, ale wychowałam się na serii "Dragon Ball Z", uwielbia Gohana i wciąż z sentymentem powracam sobie do starszych odcinków. 

5. Ulubiona postać 

Nie jestem w stanie wybrać, bo wielu wspaniałych autorów stworzyło bohaterów, których uwielbiam. Jednak jeśli już muszę, to stawiam na Jamesa Pottera. Z niezrozumiałych dla innych powodów. 

6. Koty czy psy 

Darzę psy szczególnym szacunkiem, ale osobiście wybieram koty. 

7. Pierwsza czynność po przebudzeniu.

Mam tendencję do wpadania w "zadumę" :D Zawsze ustawiam sobie budzik pół godziny wcześniej, nie po to, żeby dalej spać, ani żeby mieć czas na kawę. Po protu uwielbiam gapić się w sufit i myśleć o niestworzonych historiach.

8.Tramwaj czy autobus

To chyba oczywiste, nie? Autobusy ciągle się spóźniają, podziękuję ;p 

9. Czego żałujesz najbardziej? 

Żałuję za każdym razem, gdy za dużo marudzę. 

10. Najgorsza zmora języka polskiego. 

 Nie znoszę odmian zagranicznych nazwisk. Nigdy nie wiem, kiedy stawić apostrof, kiedy zmieniać końcówkę, kiedy nie ruszać nazwy w ogóle. Po prostu umieram, gdy to robię. 

11. Jakie jedno słowo najlepiej ciebie opisuje 

Walnięta 

Tyle ode mnie. Czytam tylko kilka blogów, ale pewnie ich autorzy mnie zjedzą, jak do nich napiszę. No nic, zakładam zbroję (rycerzy gwardii królewskiej, dokładnie ją sobie zaplanowałam) i nominuję:



A oto moje pytania

1. Co najbardziej cenisz w książkach? 
2. Co byś zrobił/a, gdybyś znalazł/a się sama na plantacji koperku? 
3. Najbardziej upierdliwy nawyk? 
4. Czym zauroczył cię świat blogów? (Jeśli w ogóle) 
5. Najwięcej pieniędzy wydajesz na...?
6. Najbardziej wstydliwa rzecz, którą czytasz/oglądasz... hmmmm? 
7. Możesz spotkać się z jedną, sławną, zmarłą osobą. Kto by to był i o co byś zapytał/a? 
8. Co cię najbardziej wzrusza? 
9. Jaką potrawę być wybrał/a, wiedząc, że będziesz musiał/a jeść tylko ją do końca swoich dni? 
10. Czym jest dla ciebie muzyka? 
11. Co pociąga cię najbardziej w pisaniu? 

Ponieważ sesja ciężka sprawia, właściwy rozdział dodam w następnym tygodniu.

6 komentarzy:

  1. Zasadniczo nie biorę udziału w takich rzeczach, dlatego na pytania odpowiadam w komentarzu, a nie w notce u mnie na blogu. Także zrobię tak i tym razem, a jeśli nie będzie ci się chciało czytać, to się nic nie stanie;D

    1. Co najbardziej cenisz w książkach?
    Złożoność akcji, tajemnicę i dobrze skonstruowanych bohaterów. Tzn. takich, którzy dają się lubić (ci co trzeba, bo wiadomo, że złe charaktery nie są tworzone dla sympatii), ale mają też wady. Bo nie znoszę takiego nadmiernego udoskonalania postaci.

    2. Co byś zrobił/a, gdybyś znalazł/a się sama na plantacji koperku?
    Ahhahahahaha nazrywałabym trochę do zamrożenia, albo znalazła trochę ziemniaków do ugotowania, bo kocham pyry z koprem:D

    3. Najbardziej upierdliwy nawyk?
    Mój? Hm... Potrafię się pytać mojego chłopaka bez przerwy o to samo:D Np. czy dobrze wyglądam, albo czy mnie kocha i tak dalej:D To może być odbierane za upierdliwość, ale co ja poradzę, że lubię tego słuchać?

    4. Czym zauroczył cię świat blogów? (Jeśli w ogóle)
    Różnorodnością opowiadań, szablonów, kontaktami z innymi ludźmi. Rozszerzaniem światopoglądów (oczywiście przy czytaniu dobrych blogów, dojrzałych autorów).

    5. Najwięcej pieniędzy wydajesz na...?
    Kurde... chyba żarcie xD

    6. Najbardziej wstydliwa rzecz, którą czytasz/oglądasz... hmmmm?
    Nie wiem czy taka jest:D

    7. Możesz spotkać się z jedną, sławną, zmarłą osobą. Kto by to był i o co byś zapytał/a?
    Nie wiem... serio, nie mam pojęcia. O, może Walkera, jak to jest grać w tak przezajebistym filmie jak FaF xD

    8. Co cię najbardziej wzrusza?
    Miłość. W każdym wydaniu.

    9. Jaką potrawę być wybrał/a, wiedząc, że będziesz musiał/a jeść tylko ją do końca swoich dni?
    O rany! Chyba pizza;D Haha, bez kitu, kocham. Chociaż staram się odżywiać zdrowo. Także uznajmy, że jakaś niskokaloryczna pizza to będzie;D

    10. Czym jest dla ciebie muzyka?
    Sposobem na nudę, odreagowanie różnych wydarzeń, motywacją do działań, czymś co daje mi wenę i pozwala zatopić się w świecie marzeń.

    11. Co pociąga cię najbardziej w pisaniu?
    To że mogę wszystko sama wymyślić, pokierować każdą postacią, włożyć jej w usta (źle to brzmi, wiem) to co chciałabym, żeby powiedziała. Tworzę swój własny świat i jestem w nim Bogiem. Wszystko zależy tylko ode mnie. To świetne! ;)

    Dziękuję za nominację! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzu mi pasuje jak najbardziej. Zadałam takie pytania, na które serio chciałabym znać odpowiedź i jestem oczywiście w pełni usatysfakcjonowana twoimi :D

      Dzięki bardzo, dobrze wiedzieć, że lubisz pyry z koprem :D

      Usuń
  2. Wpadłam podziękować za nominację, naprawdę baaardzo ale to baaardzo POZYTYWNIE i mile mnie zaskoczyłaś! :D Czuję się wyróżniona i cieszę się niesamowicie, że to mnie wybrałaś do nominacji! :D Dziękuję Ci bardzo i odpowiedzi zostały już dodane na mojego bloga :D
    Pozdrawiam Cię cieplutko i wysyłam miiiilion buziaków! :D :****

    PS. rozwaliłaś mnie tym koperkiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej :D Dziękuję za nominację i z lekkim opóźnieniem daję linka do odpowiedzi :D

    http://krolewnawliceum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielbie Cię za wielbienie Gohana! :D sama kocham Dragon Ball Z i Gohanka! Gohan rządzi! Gohan górą niech chroni nas przed złą... chmurą... wiem, kiepskie rymy xD tak sobie wędruje po Twoim blogu i czytam powoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zobaczyłam, to od razu buzia mi się ucieszyła :D Każda osoba, która lubi DBZ ma miejsce w moim sercu ; )) Oglądałam kilka serii anime (głównie tasiemców, bo ja lubię tasiemce haha), ale DBZ oglądałam jako mała dziewczynka, a już jestem stara, więc... szczególnie lubię :D

      Usuń