sobota, 23 września 2017

Zmiany we wszechświecie

Cześć wam! 

Jak pewnie już się zorientowaliście (trudno tego uniknąć haha), na blogu pojawiło się sporo zmian i oto wam je rozpiszę krótko, żeby nikt się nie pogubił. 

Na początku składam serdecznie podziękowania dla Wolfias z Bajkowych Szablonów, która wykonała tę cudną grafikę. 
Mam nadzieję, że wszystkim się podoba, bo zostaje haha 

Poza tym wprowadziłam zmiany na podstronach, z nowych rzeczy to napisałam "Kilka słów o autorze", przed czym wzbraniałam się od samego początku. Głupio mi o sobie pisać, ale ja bardzo lubię takie "dodatki" na innych blogach, więc musiałam w końcu się przełamać. Tak czy inaczej można się dowiedzieć o mnie więcej, na własną odpowiedzialność. 

Nową podstroną jest również "Dla czytelnika", gdzie będę zamieszczać pewne skrótowe informacje dotyczące treści opowiadania (na ten moment wiek kilku postaci, żeby się już nie mieszało). Można tam zarzucać mnie pytaniami, bo odpisuję zawsze z radością, tak samo jak dzielić się opiniami, spostrzeżeniami i więcej. Tak naprawdę można tam pisać o wszystkim, o ile dotyczy to "Szeptu ostrza", bo na reklamy i inne tego typu jest odpowiednie miejsce. 

Reszta na podstronach to raczej poprawy kosmetyczne. 

Ach, dodałam jeszcze ankietę, która jest o tyle ważna, że pokaże mi, ile są warte te dzikie statystki haha. Tak szczerze, to zawsze wychodzę z założenia, że opowiadanie ma tyle czytelników ile komentarzy, ale nic nie szkodzi zobaczyć, czy te dziwne liczby to "jestem i znikam" czy mam przed sobą niezbadany szyfr, którego rozwiązanie otworzy wszystkie sejfy. 

Tak czy inaczej zachęcam do zaznaczania odpowiedzi, bo to jest anonimowe, nie ma żadnych zobowiązań, a uważam, że ankiety są zabawne. 

No nic, chyba tyle 
Niech moc będzie z wami! 

7 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale ta cudna grafika w ogóle u mnie nie działa. Jest tylko jej taki mały fragment z napisem "szept ostrza" i nic więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Już wiem, co jest nie tak. Grafika jest za mała! Zobaczyłam z Bajkowych szablonów na podgląd i tam faktycznie grafika jest kilka razy większa niż teraz to, co mi się wyświetla!

      Usuń
    2. Powiem ci, że nie bardzo umiem to sobie wyobrazić. Nie znam się w ogóle na tych wszystkich kodach, a u mnie działa jak na podglądzie.Sprawdziłam ewentualnie na innej przeglądarce, ale tam też wygląda u mnie normalnie. Tak samo na telefonie. Może po prostu się coś zawiesiło? Albo masz jakieś ustawienia/blokady włączone? Nie mam pojęcia...
      A tekst wygląda normalnie?

      Usuń
    3. Tekst wygląda normalnie i niczego nie mam włączonego, więc nie wiem, co się zrobiło...

      Usuń
    4. Przeładowałam nagłówek, ale tak naprawę nie wiem, co się zrobiło :< Najważniejsze, że tekst jest widoczny

      Usuń
    5. O ! Już wszystko pięknie działa! Dziękuję wielce, bo faktycznie jest na co patrzeć!

      Usuń
    6. Bardzo mnie to cieszy! ; ))

      Usuń